שירות לקוחות בזק בינלאומי

שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות הטלפוני

א'-ה' 07:00-18:00, 19:00-21:00

ו' 7:00-12:00

מספר טלפון לשירות הלקוחות של בזק בינלאומי מוקד שירות לקוחות - *3014 

 

מספר טלפון לשירות הלקוחות של בזק בינלאומי מוקד מכירות - *5014 

 

ניתן לפנות לשירות הלקוחות של בזק בינלאומי על מנת לקבל עזרה בנושאים שונים כגון : 

תמיכה טכנית - במקרה של תקלות בגלישה, גלישה איטית, בעיות בדואר האלקטרוני ועוד מגוון בעיות טכניות.
שדרוג חבילות - בשירות הלקוחות של בזק בינלאומי אתם יכולים לבצע שדרוג של חבילת הגלישה. בזק בינלאומי מציעה חבילות גלישה בנפחים שונים.
בירור מצב חשבון וטיפול בבעיות בחיוב החודשי - נציגי השירות יעזרו לכם לברר על החיובים החודשיים ולהבין את החשבונית. כמו כן תוכלו לשנות את אמצעי התשלום המוגדר בחשבונכם.
עדכון פרטים - באמצעות נציג שירות הלקוחות תוכלו לעדכן פרטים אישיים כגון: כתובת מגורים, כתובת למשלוח דואר, אמצעי תשלום ועוד.

באתר של בזק בינלאומי (www.bezeqint.net) ניתן לקבל מידע על נושאים שונים כגון: חבילות הגלישה השונות שהחברה מציעה, הכבל התת ימי, power ngn, גלישה בטוחה, מדריכים שונים להתקנת ציוד והגדרות האינטרנט ועוד מידע.

בנוסף באתר האינטרנט של בזק בינלאומי ניתן לבצע מגוון פעולות בשירות עצמי כגון: עדכון כתובת, עדכון פרטים אישיים, עדכון פרטי תשלום, צפייה בחשבונית החודשית, צ'אט עם נציג שירות ועוד מגוון פעולות.