שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות הטלפוני
ימים א' עד ה' : 8:00-18:00
ימי שישי וערבי חג : 8:00-13:00
מספר טלפון לשירות הלקוחות של סלקום - *3123
לשירות הלקוחות של סלקום ניתן לפנות לצורך עזרה בנושאים שונים כגון:
מכשירים - מעוניינים לשדרג את המכשיר הקיים? לרכוש סמארטפון חדש? נציגי השירות של סלקום יספקו לכם את כל המידע על המכשירים שניתן לקנות ישירות מהחברה.
מידע כללי על מבצעים - במוקד שירות הלקוחות תקבלו את כל המידע אודות מבצעים על חבילות שיחות, אינטרנט, הודעות ועוד.
תמיכה בתפעול מכשירים - נתקלתם בבעיה בתפעול הטלפון הנייד? תתקשרו למוקד ותקבלו עזרה בהגדרת המכשיר, המייל או כל דבר אחר הקשור בתפעולו.
הוספה והסרה של שירותים - אנשי שירות הלקוחות יתנו לכם מידע על השירותים השונים שהחברה מציעה (לדוגמא: עקוב אחרי, שיחת ועידה, שירותי ענן וכו') ועל תפעולם. כמו כן הנציגים יחברו אתכם לשירותים חדשים או ינתקו אתכם מהקיימים.
הסבר על החשבונית החודשית - כמה פעמים נתקלתם בחשבונית שלא ידעתם איך לקרוא אותה? חייגו לסלקום ותקבלו הסבר מפורט על כל שורה ושורה בחשבונית.
כמובן שנציגי שירות הלקוחות של סלקום יעזרו לכם בכל שאלה שיש לכם וינסו לתת לכם את כל המידע שתזדקקו לו.
באתר של חברת סלקום (www.cellcom.co.il) ניתן למצוא מידע רב בנושאי שירות מגוונים. באתר תוכלו לנהל צ'אט עם נציג, לקבל מידע על מרכזי השירות של החברה, לקבל מידע על תפעול מכשירים, לברר על שירות סלקום חו"ל, לבצע פעולות באזרו האישי ובעוד נושאים רבים.