שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות הטלפוני
ימים ראשון עד חמישי - 8:00-18:00
ימי שישי - 8:00-13:00
תמיכה טכנית ניתן לקבל בימים ראשון עד חמישי בכל שעות היממה (מ-23:00 עד 8:00 טיפול בתקלות גלישה בלבד), בימי שישי עד שעה לפני כניסת השבת ובימי שבת כשעה לאחר צאת השבת המוקד הטלפוני נפתח.
מספר טלפון לשירות הלקוחות של אינטרנט רימון - *8900
חברת אינטרנט רימון מספקת ללקוחותיה אינטרנט בטוח ברמות הגנה שונות, החל מחסימת גלישה לתוכן פורנוגרפי עד חסימת גלישה לתוכן שאינו מתאים לאוכלוסיה דתית. לאינטרנט רימון יש פתרונות ייחודיים לחסימת תכנים המהווים בעיה לאוכלוסיות שונות גם ברשתות החברתיות. בנוסף לקוחות החברה יכולים לחסום אתרים ספציפיים לפי בקשתם.
שירות לקוחות טלפוני אינטרנט רימון
נציגי שירות הלקוחות בטלפון של אינטרנט רימון ישמחו לעזור לכם במגוון נושאים כגון:
- מידע על רמות ההגנה השונות שהחברה מציעה - בשירות הלקוחות בטלפון ינסו להתאים לכם את חבילת ההגנה הטובה ביותר עבור משפחתכם.
- מידע על המחירים השונים ומהירויות הגלישה שהחברה מציעה.
- נתקלתם בבעיה טכנית? נציגי שירות הלקוחות יעזרו לכם להתגבר על הבעיות ולגלוש בצורה חלקה ובטוחה.
- עדכון פרטים אישיים.
- עדכון אמצעי תשלום.
- שינוי חבילת הגנה.
באמצעות שיחת טלפון לשירות הלקוחות תקבלו מענה ועזרה בכל בעיה שתתקלו בה כלקוחות החברה.
שירות לקוחות באתר האינטרנט
באתר האינטרנט של אינטרנט רימון (rimon.net.il) תמצאו מידע על
- תוכניות ההגנה השונות שמציעה החברה.
- אזור אישי שבו תוכלו לבצע מעבר בין רמות ההגנה באופן עצמאי.
- באזור האישי תוכלו גם לבצע חסימת אתרים ספציפיים שאולי לא נחסמו ברמת ההגנה שבחרתם.
- סרטוני הסבר ומדריכים שונים.
באזור השירות האישי תוכלו לבצע עוד מגוון פעולות שעשויות לחסוך לכם את ההמתנה לנציג השירות בטלפון.