שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות
ראשון עד חמישי - 7:00-19:00
ימי שישי - 7:00-14:00
מעבר לשעות הפעילות האלו יינתן שירות במוקד שירות הלקוחות הטכני על בעיות טכניות בלבד.
מספר טלפון לשירות הלקוחות של חברת הוט - *6900
שירות לקוחות בטלפון
בשירות הלקוחות הטלפוני של חברת הוט תקלו מענה על פניות בנושאים הבאים -
- בשעה טובה החלטתם לעבור דירה? בשירות הלקוחות של הוט יתאמו לכם הגעת טכנאי לצורך חיבור הטלוויזיה והממיר.
- מעוניינים להצטרף לשירותי הטלוויזיה של הוט? נציגי המכירות בשירות הלקוחות יספקו לכם את כל המידע על החבילות השונות, על המחירים ועל האפשרויות לשלב בין השרותים השונים של חברת הוט.
- נתקלתם בבעיה טכנית בשידורי הטלוויזיה? נציגי השירות הטכני עומדים לשירותכם בכל שעות היממה.
- נציגי שירות הלקוחות הפיננסי של חברת הוט ישמחו לעזור לכם להבין את החשבונית החודשית, יטפלו בבעיות של חיוב עודף ויזכו אתכם במידת הצורך.
- צריכים לעדכן את פרטי המנוי? נציגי שירות הלקוחות יעדכנו עבורכם את הפרטים הרלוונטיים כגון מספר טלפון, פרטי כרטיס אשראי ועוד.
- נוסעים לחודש למזרח? אולי לתאילנד? ולא מעוניינים לשלם סתם לחברת הוט על שירותים שלא תצרכו בחודש הזה? חברת הוט מאפשרת להקפיא את המנוי לתקופה שבה אתם לא בבית, ניתן להקפיא את המנוי ע"י שיחת טלפון לנציגי שירות הלקוחות.
בשירות הלקוחות של הוט תקבלו את כל המידע שתזדקקו לו כלקוחות החברה, וכמו כן תקבלו מענה מלא לשאלותיכם.
שירות לקוחות באתר האינטרנט
באתר האינטרנט של חברת הוט (hot.net.il) תמצאו מידע רב ותקבלו מענה לבעיות מגוונות כגון :
- עדכון פרטים אישיים.
- הקפאת מנוי.
- מעבר דירה ותיאום טכנאי.
- באתר תמצאו מדריכים לתפעול הממיר והשלטים.
- מדריך ערוצים ולוח שידורים.
- תוכלו לנהל צ'ט עם נציג שירות לקוחות במקום להתקשר לשירות הטלפוני.
- לשלם חובות לחברת הוט.
- לעדכן פרטים אישיים.
את מרבית הפעולות שניתן לבצע בשירות הלקוחות הטלפוני של חברת הוט ניתן לבצע גם באתר האינטרנט של החברה.