שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות הטלפוני
א’-ה': 18:00-08:00
ו’: 13:00-08:00
מספר טלפון לשירות הלקוחות של פלאפון - *166
לשירות הלקוחות של פלאפון ניתן לפנות בכל הנושאים הקשורים לחברת פלאפון כגון:
רכישת מכשיר - במוקד שירות הלקוחות ימסרו לכם מידע על כל המכשירים הניידים והציוד המשלים שהחברה מוכרת.
הצטרפות לחברת פלאפון - נציגי השירות ישמחו לספק לכם את כל המידע על המסלולים השונים שהחברה מציע ללקוחותיה.
תמיכה טכנית - ניתן לפנות למוקד הטכני ולקבל סיוע בתפעול מכשירים, תקלות במכשירי סלולר, הפרעות בקו ועוד.
הודעה על גניבה או אובדן של מכשיר - נגנב לכם המכשיר? איבדתם אותו? פנו מיד למוקד שירות הלקוחות על מנת לנתק את הקו לשיחות יוצאות על מנת למנוע מהגנב או ממי שמוצא את המכשיר לחגוג על חשבונכם, בנוסף ניתן לבקש מהנציג בטלפון לחסום את המכשיר לחלוטין וככה גם בעת החלפת סים לא יוכלו להפעיל אותו.
נושאים הקשורים לחשבון החודשי - במידה ונתקלתם בחיוב חריג, צוות המוקד הכספים יעזור לכם להבין מהיכן נובע החיוב הנוסף או לחילופין יזכה אתכם במידת הצורך (כמובן מתוך נקודת הנחה שהחברה תאשר זאת). ניתן לפנות למוקד השירות הכספי בכל הנושאים שקשורים לתשלומים לחברת פלאפון.
כמו כן ניתן לפנות שירות הלקוחות של פלאפון בכל נושא ובכל בעיה שמפריעה לכם וצוות המוקד ינסה לסייע כמיטב יכולתו.
באתר האינטרנט של חברת פלאפון (www.pelephone.co.il) ניתן למצוא מידע על תפעול מכשירים, להוריד טפסים, לעדכן את פרטי הלקוח, לבדוק מצב חשבון עדכני, לנהל צ'אט עם נציג שירות לקוחות ועוד פעולות רבות.