שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות הטלפוני
ימים ראשון עד חמישי - 18:00 - 08:00
ימי שישי - 13:00 - 08:00
במקרים של אובדן או גניבה ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות גם מעבר לשעות הפעילות.
מספר טלפון לשירות הלקוחות של פרטנר - *054 .
מוקד שירות לקוחות טלפוני
במוקד שירות הלקוחות הטלפוני של חברת פרטנר תקבלו עזרה בנושאים הבאים :
- מידע ומחירים על חבילות.
- מעבר בין חבילות.
- עדכון פרטי לקוח.
- הסבר על החשבונית החודשית.
- עדכון אמצעי תשלום.
- תמיכה ושירות ובתפעול תקלות במכשיר הסלולר.
- תמיכה טכנית בתקלות כגון : חוסר קליטה וחוסר יכולת להוצאות וקבלת שיחות.
- במוקד שירות הלקוחות הטלפוני של פרטנר נציגי השירות יענו לכם על שאלות נוספות וינסו לעזור לכם כמיטב יכולתם.
תמיכה טכנית ועזרה בתפעול מכשירים באמצעות שירות הלקוחות בטלפון ניתן לקבל בימים ראשון עד חמישי בין השעות 8:30-19:00 ובימי שישי בין השעות 7:00-12:00. במקרה של תקלות בהוצאת וקבלת שיחות ניתן לקבל מענה גם מעבר לשעות פעילות שירות הלקוחות הטלפוני.
שירות לקוחות באתר האינטרנט
באתר האינטרנט של חברת פרטנר (partner.co.il) ניתן לקבל מידע ולבצע מגוון פעולות בשירות עצמי, ללא צורך בהמתנה לנציג שירות לקוחות בטלפון.
באתר ניתן לבצע פעולות כגון :
- קבלת מידע ומחירים על החבילות השונות שמציעה החברה ללקוחותיה.
- מידע ומחירים על חבילות גלישה סלולרית ברשת אורנג'.
- מידע ומחירים על ביג טוק (big talk) - תשלום מראש על חבילת דקות/גלישה.
- באתר ניתן לרכוש מכשירים ואביזרים אונליין.
- לקבל מידע על מרכזי שירות הלקוחות ושעות הפעילות.
- באזור האישי ניתן לבצע מגוון פעולות בשירות עצמי ללא צורך בנציג שירות לקוחות.
כמו כן באתר האינטרנט של חברת פרטנר תמצאו מידע נוסף על פעילות החברה ועל שירות הלקוחות הטלפוני של רשת פרטנר.